Добра припрема за час - успешан час децембар 2016 ЦГ
контакт: info@obrazovnokreativnicentar.com
Водич за час одељењског старешине децембар 2016 ЦГ
Свако време образовања носи са собом своје предности и мане. Данас је институција одељењског старешине у школи једна од најбитнијих. Поред образовне, васпитна улога просветног радника данас је пресудна за будућност младих људи. Често часови одељењског старешине прођу у шаблонском правдању изостанака и решавању проблема насталих на осталим часовима.
Овај семинар конципиран је тако да одељенским старешинама понуди планове за своје часове у креирању климе у одељењу, помоћи ученицима у методама учења, спречавању проблематичног понашања ученика и изостанака са часова. Током 28 дана, кроз презентације, задатке, тестове и радионице полазници ће изучавати технике и методе за рад на часовима одељенског старешине и учествовати у интерактивним игрицама креираним кроз педагошке ситуације.
контакт: info@okc.rs
Savetodavni rad - osnova za dobro vaspitanje i obrazovanje decembar 2016
Iako je savetovanje sastavni deo svih segmenata i oblasti rada prosvetnih radnika, svedoci smo da se školske situacije ne rešavaju uvek baš efikasno. Učenici gube kontrolu, nastavnici volju, a komunikacija zanemi do “bez signala i ekspresija”. Zabrinjavajuća je, a svima poznata postaje, činjenica da deca ne vole školu. Negativan stav prema školi proističe, očigledno, iz nezadovoljene neke od potreba dece, odnosno učenika.
Kao prosvetni radnici, učeći na različitim smerovima fakulteta, nismo imali iskustva sa porodicom kao patnerom u obrazovanju. Zapravo, spremajući se za rad sa decom, nismo baš sigurni da li smo se spremali i za rad sa RODITELJIMA dece.. Zašto nam je nekada teško da jednostavno objasnimo roditeljima ono šta je naš cilj i namera? Nekada preumorni, nekada neshvaćeni, a vrlo često neadekvatno pripremljeni, stupamo u komunikaciju sa njima. Šta nam može pomoći da komunikacija sa roditeljima bude što efikasnija?
Čest je slučaj da nastavnici svoje probleme donose u školu, kao i da ih iz učionica prenose u zbornice, što dovodi do napetog odnosa u kolektivu. Takvo stanje u kolektivu nikom ne odgovara i sve se na kraju “slomi” na pedagogu, direktoru ili nekoj trećoj osobi, koja je po nekim nepisanim pravilima “dužna” da vodi računa o ovim stvarima. Savetodavni rad sa nastavnicima je veoma bitan jer prijatna atmosfera u kolektivu, stručni i osposobljeni nastavnici predstavljaju osnovu za kvalitetno funkcionisanje škole.
Informacije na: info@okc.rs
Добра припрема за час - успешан час децембар 2016 СР
контакт: info@okc.rs
Водич за час одељењског старешине децембар 2016 СР
Свако време образовања носи са собом своје предности и мане. Данас је институција одељењског старешине у школи једна од најбитнијих. Поред образовне, васпитна улога просветног радника данас је пресудна за будућност младих људи. Често часови одељењског старешине прођу у шаблонском правдању изостанака и решавању проблема насталих на осталим часовима.
Овај семинар конципиран је тако да одељенским старешинама понуди планове за своје часове у креирању климе у одељењу, помоћи ученицима у методама учења, спречавању проблематичног понашања ученика и изостанака са часова. Током 28 дана, кроз презентације, задатке, тестове и радионице полазници ће изучавати технике и методе за рад на часовима одељенског старешине и учествовати у интерактивним игрицама креираним кроз педагошке ситуације.
контакт: info@okc.rs
Дигитални атлас децембар 2016.
Семинар намењен наставницима географије али и свим заинтересованим који могу ове одличне методе да искористе у свом раду. Циљ семинара је оспособљавање наставника географије да примене савремене методе помоћу информационо - комуникационих технологија у настави и реализују часове индивидуализовним приступом ученицима, користећи различите наставне методе.
Садржај семинара се реализује кроз следеће теме:
1. Дидактички материјали у настави географије (7 дана)
2. Гугл мапе у настави географије (7 дана)
3. Google earth у настави географије (7 дана)
4. Google tour builder - алат који путује (7 дана)
Aktivno orijentisana nastava matematike decembar 2016
Smatramo da je matematika osnova svega, svakog procesa u prirodi i svake ideje. Nama je jasno da se ona proteže u svim oblastima, da je nemoguće zamisliti sport i umetnost bez matematike, da je muzika u stvari audiovizuelizacija brojeva … da ne pričamo o svim ostalim oblastima života. Na žalost, naši učenici to ne shvataju u dovoljnoj meri. Iako matematika važi za apstraktnu nauku, mislimo da najviše logičara i praktičara ima baš među matematičarima.
Iz tog razloga, jer se nekako mimoilazimo sa našim učenicima, rešili smo da napravimo ovaj seminar koji će pokušati da da odgovor kako, na učenicima prihvatljiv način, stići do najboljih rezultata u učenju. Naravno, sve ovo će biti realizovano kroz puno zadataka i radionica i ponekog testa. Nakon seminara sve nastale pripreme za časove matematike biće dostupne nastavnicima matematike.
Веб алати у настави биологије децембар 2016
Семинар намењен наставницима биологије, екологије и свих сродних предмета у основној и средњој школи. Семинар обрађује теме употребе интернет алата у настави биологије за израду интерактивних наставних материјала. Садржај се реализује кроз следеће теме:
1. Иновативнa наставa биологије - 6 дана
2. Мултимедијa у настави биологије - 4 дана
3. Интерактивни електронски материјали за наставу биологије - 5 дана
4. Израда интерактивних наставних материјала у веб алатима - 6 дана
5. Завршни рад - 7 дана
Примена ИКТ-a у настави социологије
Оспособљавање наставника социологије да креирајуу дидактичко-методички материјал и реализују часове користећи савремене методе и облике наставе, разноврсна наставна средства; Јачање компетенције и подстицање креативности и комуникацијских вештина наставника; Препознавање потенцијала употребе ИКТ-а у настави; коришћење расположивих електронских алата и платформи (Freemind, Edraw, Crossword Puzzle Maker; Интеграција ИКТ-а у процес учења; примена метода активног учења коришћењем ИКТ- а подстицање наставника на лични развој и професионално усавршавање у ширим оквирима информационо-комуникационе технологије; Увођење ИКТ-а у редовни наставни процес; Модернизација наставе друштвених наука.