Семинар намењен наставницима разредне наставе у циљу стручног и методичког усавршавања, односно упознавање са иновативним методама обраде граматичких садржаја и њихова примена кроз интегративну наставу и индивидуализовани приступ рада са ученицима.

Семинар обрађује следеће теме:

  1. Тема 1: Интегративна настава српског језика (6 дана)
  2. Тема 2: Фонетика (6 дана)
  3. Тема 3: Морфологија и синтакса (6 дана)
  4. Тема 4: Језик, језичка култура и правопис (6 дана)
  5. Тема 5: Завршни рад (4 дана)

Свако време образовања носи са собом своје предности и мане. Данас је институција одељењског старешине у школи једна од најбитнијих. Поред образовне, васпитна улога просветног радника данас је пресудна за будућност младих људи. Често часови одељењског старешине прођу у шаблонском правдању изостанака и решавању проблема насталих на осталим часовима.

Овај семинар конципиран је тако да одељенским старешинама понуди планове за своје часове у креирању климе у одељењу, помоћи ученицима у методама учења, спречавању проблематичног понашања ученика и изостанака са часова. Током 28 дана, кроз презентације, задатке, тестове и радионице полазници ће изучавати технике и методе за рад на часовима одељенског старешине и учествовати у интерактивним игрицама креираним кроз педагошке ситуације. 

 контакт: info@okc.rs

Smatramo da je matematika osnova svega, svakog procesa u prirodi i svake ideje. Nama je jasno da se ona proteže u svim oblastima, da je nemoguće zamisliti sport i umetnost bez matematike, da je muzika u stvari audiovizuelizacija brojeva … da ne pričamo o svim ostalim oblastima života. Na žalost, naši učenici to ne shvataju u dovoljnoj meri. Iako matematika važi za apstraktnu nauku, mislimo da najviše logičara i praktičara ima baš među matematičarima.

Iz tog razloga, jer se nekako mimoilazimo sa našim učenicima, rešili smo da napravimo ovaj seminar koji će pokušati da da odgovor kako, na učenicima prihvatljiv način, stići do najboljih rezultata u učenju. Naravno, sve ovo će biti realizovano kroz puno zadataka i radionica i ponekog testa. Nakon seminara sve nastale pripreme za časove matematike biće dostupne nastavnicima matematike.

Iako je savetovanje sastavni deo svih segmenata i oblasti rada prosvetnih radnika, svedoci smo da se školske situacije ne rešavaju uvek baš efikasno. Učenici gube kontrolu, nastavnici volju, a komunikacija zanemi do “bez signala i ekspresija”.  Zabrinjavajuća je, a svima poznata postaje, činjenica da deca ne vole školu. Negativan stav prema školi proističe, očigledno, iz nezadovoljene neke od potreba dece, odnosno učenika.

Kao prosvetni radnici, učeći na različitim smerovima fakulteta, nismo imali iskustva sa porodicom kao patnerom u obrazovanju. Zapravo, spremajući se za rad sa decom, nismo baš sigurni da li smo se spremali i za rad sa RODITELJIMA dece.. Zašto nam je nekada teško da jednostavno objasnimo roditeljima ono šta je naš cilj  i namera? Nekada preumorni, nekada neshvaćeni, a vrlo često neadekvatno pripremljeni, stupamo u komunikaciju sa njima. Šta nam može pomoći da komunikacija sa roditeljima bude što efikasnija?

Čest je slučaj da nastavnici svoje probleme donose u školu, kao i da ih iz učionica prenose u zbornice, što dovodi do napetog odnosa u kolektivu. Takvo stanje u kolektivu nikom ne odgovara i sve se na kraju “slomi” na pedagogu, direktoru ili nekoj trećoj osobi, koja je po nekim nepisanim pravilima “dužna” da vodi računa o ovim stvarima. Savetodavni rad sa nastavnicima je veoma bitan jer prijatna atmosfera u kolektivu, stručni i osposobljeni nastavnici predstavljaju osnovu za kvalitetno funkcionisanje škole.

Informacije na: info@okc.rs

Семинар намењен наставницима географије али и свим заинтересованим који могу ове одличне методе да искористе у свом раду. Циљ семинара је оспособљавање наставника географије да примене савремене методе помоћу информационо - комуникационих технологија у настави и реализују часове индивидуализовним приступом ученицима, користећи различите наставне методе.

Садржај семинара се реализује кроз следеће теме:

1. Дидактички материјали у настави географије (7 дана)
2. Гугл мапе у настави географије (7 дана)
3. Google earth у настави географије (7 дана)
4. Google tour builder - алат који путује (7 дана)

U okviru nastavnih programa često dobijamo preporučene načine ocenjivanja. Neki nastavnici vole usmeno da ispituju, drugi radije prate praktičan rad učenika, treći preferiraju posmatranje kao način ocenjivanja, ali možemo reći da je najobjektivniji način ocenjivanja ocenjivanje putem testova znanja.Možda je nastavniku potrebno nešto više vremena da kreira kvalitetan i ispravan test, ali dobijeni rezultati su objektivni i realno prikazuju ostvareni nivo znanja.

Kroz ovaj seminar vodićemo vas kroz karakteristike i funkcije testova, prikazaćemo prednosti, ali i nedostatke ovog načina ocenjivanja, te dobro upoznati sa pravnom regulativom, jer često zbog nepoštovanja pravnih akata test ne možemo realizovati. Takođe ćemo obraditi najbitnije u vezi sa testovima – elemente i tipove zadataka; faze u kreiranju testova, te razmotriti koje sve aktivnosti treba sprovesti pre, za vreme i nakon realizacije testa.

kontakt: info@obrazovnokreativnicentar.com

Ма колико били стручни да одрадимо наше часове, планиран и програмиран час лакше ће довести до реализације циљева наставе, него импровизације, које често користимо. Нова времена носе нове облике, методе и технике рада и њихова употреба у настави мора бити строго контролисана, да не би имали час у коме демонстрирамо методу а заборавимо на циљ часа.
Из тог разлога овај семинар ће вас провести кроз све елементе добре припреме за час, омогућити да лако и једноставно креирате своје часове, користећи збирке метода које ћемо на семинару користити и представити. Током 28 дана, пролазићете кроз радионице, задатке, тестове и креирати своје припреме за час. На крају семинара креираћемо збирку припрема за час насталих на семинару која ће бити објављена на званичном сајту семинара.

контакт: info@okc.rs